Goto Thread: PreviousNext
Goto: Forum ListMessage ListNew TopicSearchLog In
Goto Page: Previous12345Next
Current Page: 3 of 5
Re: Instagram?
Posted by: Panda Watch (63.232.238.---)
Date: September 17, 2012 12:09PM

Do you duds skate wit yr phones on ya? I was leaning toward cryphone for my next phone but they made them even bigger than the last one, kinda a dealbreaker. Phone companies seem to be runnin the SUV war car companies waged in the 2000's. Not likin.

Re: Instagram?
Posted by: dude (70.36.136.---)
Date: September 17, 2012 12:11PM

x2

Re: Instagram?
Posted by: headlock (204.11.104.---)
Date: September 17, 2012 12:14PM

fuck no, I don't like skating with anything in my pockets.

Re: Instagram?
Posted by: Panda Watch (63.232.238.---)
Date: September 17, 2012 12:15PM

Never minded wallet and keys (the only keys I have are to my house a bike lock), but I think I got used to skating with all my shit in my pockets thanks to Potrero.

Re: Instagram?
Posted by: headlock (204.11.104.---)
Date: September 17, 2012 12:35PM

yeah, if i skate potrero i leave everything in the van. (*take note kiddos...i also pack heat if you try to break in)

Re: Instagram?
Posted by: JAH-N (216.10.193.---)
Date: September 17, 2012 12:40PM

skate with it in my pocket, thought i cracked the shit out of it the other day but it was ok. 1up otterbox cases. i hate the cases (any kind) because then it does start to feel very brick-like

never was on facebook but instagram is the illest

Re: Instagram?
Posted by: MA5T3ROFPR0F1T5 (67.186.94.---)
Date: September 17, 2012 12:47PM

even when i had a rzr phone for like 7 years i didnt skate with it in my pocket. i definitely dont skate with my iphone in my pocket.

Re: Instagram?
Posted by: Panda Watch (63.232.238.---)
Date: September 17, 2012 01:16PM

JAH-N Wrote:
-------------------------------------------------------
> skate with it in my pocket, thought i cracked the
> shit out of it the other day but it was ok. 1up
> otterbox cases. i hate the cases (any kind)
> because then it does start to feel very
> brick-like

Yeah it's always a bummer to come home from the store with yr expensive new future gear only to have reality set in cause you gotta wrap it in some 1999-era safety igloo

Re: Instagram?
Posted by: Panda Watch (63.232.238.---)
Date: September 17, 2012 01:20PM

My old-ass ipod feel outta its case the other day and I was pretty impressed with how damn slim it was. Totes forgot.

Re: Instagram?
Posted by: pbsdm (108.91.169.---)
Date: September 17, 2012 01:31PM

I don't feel right if it's not on me, so I've learned to accept it. Non-leading pocket only plzkthx (no, I don't swap for switch tricks/fakie, but it's not that much of an issue).

Re: Instagram?
Posted by: pbsdm (108.91.169.---)
Date: September 17, 2012 01:35PM

Incase has some pretty low-pro cases that have protected my iPhone against my butterfingered existence.
Panda Watch Wrote:
-------------------------------------------------------
> JAH-N Wrote:
> --------------------------------------------------
> -----
> > skate with it in my pocket, thought i cracked
> the
> > shit out of it the other day but it was ok. 1up
> > otterbox cases. i hate the cases (any kind)
> > because then it does start to feel very
> > brick-like
>
> Yeah it's always a bummer to come home from the
> store with yr expensive new future gear only to
> have reality set in cause you gotta wrap it in
> some 1999-era safety igloo

Re: Instagram?
Posted by: Panda Watch (63.232.238.---)
Date: September 17, 2012 01:48PM

I don't mind all that much since I usually only use my ipod of my commute. Regs phone is just this rubbery little android jawn that isn't supposed to break.

Thanks though

Re: Instagram?
Posted by: JAH-N (216.10.193.---)
Date: September 17, 2012 03:00PM

will check out those Incase jawns

safety igloo made me lol

Re: Instagram?
Posted by: Pickles (24.220.177.---)
Date: September 17, 2012 04:26PM

Had my cryphone in my lap when I was driving the other night. Got out of my car and stepped on something. Sure enough, cracked the back because there was a rock under it. Turns out the back are cheap and easy to fix though. Got a metal black one coming for $7 via ebay.

Re: Instagram?
Posted by: ween (184.39.162.---)
Date: September 17, 2012 05:50PM

ayo, I rock a Lifeproof case. you can take your phone underwater with it, supposedly. haven't tried it yet. But the dud who told me about them did and he had cryphone video he shot while snorkeling. kinda cool.

Re: Instagram?
Posted by: bad seed (70.57.51.---)
Date: September 17, 2012 06:49PM

ween Wrote:
-------------------------------------------------------
> ayo, I rock a Lifeproof case.

http://media.tumblr.com/tumblr_m4yz6nnmTh1qfa3uu.jpg

Re: Instagram?
Posted by: oakstbomber (67.188.41.---)
Date: September 17, 2012 09:55PM

headlock Wrote:
-------------------------------------------------------
> fuck no, I don't like skating with anything in my
> pockets.


Agreed

Re: Instagram?
Posted by: Shrill (75.149.86.---)
Date: September 18, 2012 06:44AM

I skate with my Driod Galaxy in my pocket. I wrap the anti hero beer hider on it to protect it from my sweat.

Re: Instagram?
Posted by: JAH-N (216.10.193.---)
Date: September 18, 2012 10:26AM

Pickles Wrote:
-------------------------------------------------------
> Had my cryphone in my lap when I was driving the
> other night. Got out of my car and stepped on
> something. Sure enough, cracked the back because
> there was a rock under it. Turns out the back are
> cheap and easy to fix though. Got a metal black
> one coming for $7 via ebay.


yeah you can get all different colors, kinda cool.

Re: Instagram?
Posted by: Pickles (24.220.196.---)
Date: December 21, 2012 11:08AM

I don't know WTF #pheed is but you can holler at your boy @pickles there.

Goto Page: Previous12345Next
Current Page: 3 of 5


Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.